Pages

> > XCOM Enemy Unknown - Za end ?

XCOM Enemy Unknown - Za end ?

Posted on luni, 22 octombrie 2012 | No Comments

Weekend-ul asta am infrant XCOM-ul si am zis sa ma intorc cu o ultima postare referitoare la joc. Sa fiu sincer pana ieri nici macar nu intrasem in multiplayer. Ieri am intrat si am iesit repede pentru ca nu aveam chef dar intr-o zi cand ma plictisesc o sa intru si probabil o sa mai scriu inca o "ultima postare".

Per total a fost o experienta interesanta DAR jocul are multe probleme. Daca o sa fiu intrebat peste 10 ani ce mai tin minte din XCOM probabil ca o sa zic ca mi-a placut pentru ca nu mai jucasem ceva asemanator de multa vreme si cat de mult am urat camera si toate bugurile acelea idioate cand ai (sau au oponentii) culoar de foc prin obiecte sau nu ai culoar de foc in camp deschis.

Fara sa dau de gol nimic, sfarsitul este total neinspirat, probabil ca o sa urmeze DLC-uri si aveau nevoie de "spatiu de manevra", oricum trist sa nu ai un final decent la un astfel de joc.
Timp final pe walkthrough-ul meu : 25 de ore ( avand in vedere rejucabilitatea mi se pare ok ) Daca prindeti o oferta pe Steam peste cateva luni cand poate o sa fie si patch-uri care sa mai fixeze din probleme este, sau mai bine zis, va fi o alegere buna.

Leave a Reply

Un produs Blogger.