Pages

> | | | > XCOM Enemy Unknown DEMO

XCOM Enemy Unknown DEMO

Posted on marți, 2 octombrie 2012 | No Comments




Nu imi plac demo-urile!  Este o afacere care are toate sansele sa incepa prost si in majoritatea cazurilor se termina la fel. Nu o sa intru in detalii acum despre asta pentru ca este mult de spus/scris, cu toate acestea am dat jos demo-ul la XCOM Enemy Unknown pentru ca ma rodea curiozitatea mult prea brutal.

Pentru cine n-a auzit de XCOM toata nebunia a inceput acum mii de internet-ani in urma, in 1994. XCOM Enemy Unknown (cel din 1994) este un joc de strategie complex si bine facut in care te razboiai cu martieni pusi pe invadat Pamantul. La vremea lui, a fost laudat de multa lume - in mintea mea cel putin avand in vedere ca nu aveam interweburi atunci. Mai tarziu, prin intermediul idealizarilor celor care l-au jucat atunci si au imbatranit intre timp a capat o aura de: “Uiteasa era bapa vremea mea, hivar cantaru de ras sa va hie.” Desi la prima vedere poate credeti ca aceasta afirmatie a iesit din mintea de om care simte ca a imbatranit si nu mai este centrul atentiei vreau sa va spun ca nu este in totalitate neadevarat. XCOM a avut intotdeauna “ceva”ce nu a mai fost “captat” de alte jocuri. Poate acel “ceva” eram eu la 9 ani sau poate chiar este vorba de atmosfera si game-play. Lasand la o parte logica am pus la downloadat demo-ul de 5800 de Mb !!! – pentru ca de ce sa faci lucrurile bine cand poti sa lasi tot jocul acolo si sa schimbi executabilul.

Jocul este catalogat ca strategie de Steam desi eu il vad mai mult ca turnbasedstrategywithroleplayingelementsandastrategiclevel daca este sa fie impetuoasa catalogarea lui. Practic ai o baza/buncar cu HQ, baraca, laboratoare si alte lucruri specific buncarelor specializate in lupta contra halienilor unde cercetezi tehnologia extraterestra sa iti faci arme mai bune, antrenezi soldati si nu stiu ce mai faci ca nu au arat in demo mai mult. Dupa ce indeplinesti cota de click-uri aici accepti o misiune pentru care alegi 4 soldati. Misiunile au loc intr-un mediu 3D semi-urat si actiunea se petrece turned based. Cand termini misiunea te intorci la buncar pentru moar furios menu clicking. Si e fun, cel putin pentru mine. Prea fun as putea spune avand in vedere ca acum ma oftic ca trebuie sa astept pana pe 11 lansarea lui. Am mentionat cat de mult urasc demo-urile ?

Nu vreau si nu incerc sa va conving de nimic. Cine vrea sa incerce ceva altfel fata de ce este pe piata in acest moment go nuts: Steam – XCOM Enemy Unknown DEMO. Nu va costa nimic si in cel mai rau caz pierdeti 15 minute din viata.

Leave a Reply

Un produs Blogger.