Pages

> Salutare popoarelor de pe interweburi!

Salutare popoarelor de pe interweburi!

Posted on luni, 1 octombrie 2012 | No Comments





Numele meu este neimportant si voi incerca sa imi exprim pe acest blog gandurile si eventualele sentimentele derivate in urma expunerii prelungite la forma de media preferata si anume jocurile video. M-am gandit ca prima postare de pe blog ar fi cazul sa fie una introductiva dar acum ma vad blocat si fara prea multe de adaugat. Ce pot sa va mai spun despre mine este ca am 20ish de ani si pentru ca nu pot sa ma uit la televizor mai mult de 10 minute fara sa ma enervez de tampeniile debitate pe posturile romanesti aleg sa aprind calculatorul in fiecare seara si  sa ma joc ceva.
Nu stiu inca ce vreau de la acest blog dar o sa scriu aici tot ce imi trece prin cap “on a daily basis”.

Leave a Reply

Un produs Blogger.