Pages

> | | | | > Despre oameni si Dota (2)

Despre oameni si Dota (2)

Posted on joi, 4 octombrie 2012 | No Comments


                                                   
Pe la inceputul beta-ului de Dota 2 un om cu suflet mare mi-a dat o cheie. Ma cam plictisisem de dota avand in vedere ca ma jucam on and off de pe vremea cand riki avea ward pe post de ultimata dar in acea perioda eram intr-o pauza prelungita de jucat si se adunase destul chef cat sa activez cheia respectiva pt un pic de pew pew online. 

Unul dintre motivele pentru care parasisem jocul a fost atitudinea oamenilor, pe Garena oamenii se transforma in maimute semicivilizate cu care nu prea poti sa te intelegi. Intre injuraturi si leaveri nu puteam sa joc un meci care sa se termine normal decat cam o data la 10 incercari. Pe battlenet era situatia opusa, oamenii erau ok dar nu prea se mai juca dota asa de mult. Am mai investigat posibilitati alternative celor doua dar nu pot sa spun ca m-a uimit ceva.

Cand am intrat prima oara in dota 2 am ramas masca. Nivelul jucatorilor era extrem de ridicat fata de nivelul cu care ma obisnuisem eu. Oamenii erau toti zei si ma intrebam daca ma retardasem eu in asemenea hal sau aici erau numai pro in adevaratul sens al cuvantului. Adevarul era undeva la misloc, la inceput fusesera invitati oameni cu adevarat interesat si ma aflam cu muuult peste nivelul meu. Curios si placut in acelasi timp: nu ma injura nimeni, eram clar cel mai prost din curtea scolii dar oamenii incarcau sa ma ajute. Sa fiu sincer ma simteam eu mai prost cand feeduiam ca animalul si nu ma injura nimeni decat atunci cand o faceau, back in the day pe Garena. Din fericire pentru mine la scurt timp dupa ce mi-am primit eu cheia si-au mai primit cheile de beta inca vreo 10000 de insi. Aceasta miscare a mai diluat nivelul si am  putut sa fac si eu pew pew fara sa ma mai omoare ca pe creepi. Din pacate atunci a inceput sa se degradeze si nivelul oamenilor...

In acest moment sunt in jur de 90000 de oameni constant in dota 2... cam in 1 meci din 3 se gaseste un specimen sa ma insulte pe mine sau intrega echipa pt ca simte el ca NOI nu am jucat destul de bine poentru el, in fiecare meci e minim un rus care tine sa ne vorbeasca doar in limba luji si nu vrea sa vorbeasca engleza neam. Nu mai sunt leaveri ce e drept si asta e un mare pas inainte dar cand cel putin un meci din 5 ma lasa cu un gust amar nu din cauza ca am pierdut ci din cauza ca un viezure nu stie sa fie om cu oamenii ma gandesc ca totusi nu sunt pe cat de departe de Garena pe cat as vrea.

O sa mai vorbesc pe viitor despre Dota 2 si oamenii de acolo avand in vedere ca evolutia jocului si oamenii care formeaza acea comunitate sunt interesant de urmarit. Evolutia jocului seamana un pic cu How it`s made de pe Discovery pe cand comunitatea seamana cu un episod din teleenciclopedia despre viezurii de savana din Africa. Dar despre toate acestea in episodul urmator.

Cat am cautat un logo de Dota 2 prin interweburi am dat peste acest fan art facut de un studio din Singapore: Imaginary Friends. Am zis ca e prea reusit sa nu il dau mai departe. De la stanga la drepta : Rylai, Windrunner,  Drow Ranger si Lina.



Leave a Reply

Un produs Blogger.