Pages

> | | > X-COM Enemy Unknow - Impresii

X-COM Enemy Unknow - Impresii

Posted on luni, 15 octombrie 2012 | No Comments



Dupa  cum am tot mentionat in ultimile doua saptamanii am asteptat noul joc din seria X-COM cu mare interes. Vineri a fost lansarea pe Steam si in in acest weekend am pedalat un 13 ore prin el sa vad ce si cum.
Dupa cum progreseaza povestea par totusi destul de departe de finalul jocului si oricum s-ar pune problema orelor ramase pana la finalul jocului meu actual rejucabilitatea este de 100% avand in vedere ca apar evenimente random si avand in vedere ca din 3 misiuni posibile nu poti sa iti alegi decat una lasand tot timpul doua “canale” neexplorate.

Executia jocului este slaba. Grafic nu mi se mai pare asa hidos cum mi se parea dupa ce am jucat demo-ul, personajele umane sunt totusi nereusite cum mai rar am vazut. Sunetul nu te baga in atmosfera jocului iar sistem-ul de management al itemelor este foarte prost gandit. Camera este si ea o mare problema avand in vedere ca iti arata de multe ori nivelul gresit si trebuie schimbata manual ca sa se concentreze pe actiune. Si toate astea ca sa nu vorbim de caractere care trec prin pereti, trag prin pereti si au canale de foc imposibile.

In ciuda acestor neajunsuri jocul este fun si o experienta cum nici un joc facut in ultimii ani nu poate sa ofere.


Leave a Reply

Un produs Blogger.