Pages

> | | | | | | | > Deadlight - versiunea de PC

Deadlight - versiunea de PC

Posted on miercuri, 14 noiembrie 2012 | No Comments



Deadlight poate fi categorisit ca un platformer care contine si ceva puzzle-uri si elemente action SAU ca fiind copilul lui Limbo cu grafica 3d. Un trailer gasiti aici.

M-am decis sa scriu despre acest joc pentru ca am vazut numeroase review-uri negative la adresa lui pe interweburi si vreau sa va aduc la cunostinta ca cele doua probleme majore care au generat acele review-uri negative la varianta jocului pe consola nu se intalnesc pe PC.

Principala problema ar fi constat in faptul ca nu se puteau distinge care erau elementele de docor si ce facea parte din nivel aspect care facea navigarea greoaie si rezulta in multe morti si restart-uri gratuite. In versiunea de PC sunt niste mici sageti care arata care obiecte permit navigarea eliminand aceasta problema. Personal nu am avut nici o problema de acest gen pe tot parcursul walkthrough-ului.

Se mai plangea lumea de controale, mai precis ca sunt momente in care personajul nu raspunde la comenzi cum ar trebui. Am avut si eu niste probleme in vreo doua sau trei scene dar nu pot sa spun ca m-am frustrat sau mi-a fost greu sa trec de bucata respectiva. Ce este drept, daca tot vorbim de controale acest joc se incadreaza aici, adica recomand folosirea controller-ului. Cu tastatura si mouse-ul cred ca pot aparea probleme desi nu am incercat. Cine l-a jucat asa poate lasa o parere in sectiunea de comenturi pentru cei interesati.

Am dus jocul de la un cap la altul, lucru care mi se intampla rar in ziua de azi. In majoritatea cazurilor imi pierd interesul mult mai repede dar acest joc a meritat cele 6 sau 7 ore de game-play pe care le are.



Leave a Reply

Un produs Blogger.